جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

سخنی چند با ..

دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۸۹، ۱۲:۰۲ ب.ظ
  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۱۰)

سلام
خوش به سعادتتون. دعا کنید ماهم یک کاروانی پیدا شود که ببردمان به کربلاهای ایران که بدجور هوایی شدیم.
و اینکه من عکاس حرفه ای نیستم. فقط عکاسی میکنم. اما اگر همین حد برایتان خوب است خوشحال میشوم از برنامه هاتان عکس بگیرم. حداقل برای خودم. (البته اگر وقت و کار اجازه بدهد)
دیگر اینکه رفتیم یا نرفتیم دعا بفرمایید
در پناه حق
سلام
حلالت کردم(دیگه تکرار نشه)
توام حلالم کن، باشه؟ خیلی اذیتت می کنم ولی خب همینه که هست!
هنوز باورم نمی شه دارم می رم کربلا. تا حالا برای هیچ اردو و مسافرتی زودتر از 4-5 ساعت قبل چمدون نبسته بودم ولی این دفعه از دو روز قبل آماده ام. دعا کن آدم شم باشه؟ منم دعات می کنم.
یک روز زودتر می رسی، به شهدا سلام برسون...
اللهم عجل لولیک الفرج و اجعلنا...
سلام.راستش من خودم رو درگیر سیاست نمیکنم اما خوشحال میشم به منم یه سری بزنین
  • یه خواننده
  • ما هم محض یادآوری دوباره می گوییم سفر بخیر!
    سلام.از این که به من سر زدین ممنون.
    و انسان جغرافی را به آتش میکشد تا تاریخ را بسازد
    یا حق...
    سلام درویشم
    ندیدمت ولی الحق شهود شهدا جای هر دلتنگی رو پر می کرد
    یه چیزی تو شلمچه جا گذاشتم... چیزی که دوریش قابل تحمل نیست... یه چیزی غیر از گِل... چیزی شبیه دل...  
    سلام
    زیارت قبول
    ممنون که تحمل کردین
    سلام
    وبلاگ قشنگ و باحالی داری
    حال میده
    کلا اهل تعریف کردن نیستم ولی انتقاد کردنم....
    بخاطر همین
    تور وایات هست که هروقت, هرزمان که 313 یار امام زمان جور بشه و آماده بشه حضرت همونوقت ظهور می کنن
    نشانه ها یه چیز بیرونیه
    این آمادگی خودمونه که مهمه
    مثلا اگه این جمعه آقامون خودشونو نشون بدن و ببینیمشون و وعده الهی محقق بشه , خود من که واقعا از شدت شرمندگی و خجالت نمیتونم سرمو بلند کنم, منی که مسلمونم چه تلاشی در راستای ظهور کردم؟چیکار کردم و میکنم؟
    یا حداقل اینکه تو کارای روزمره خودم تو زندگیم واقعا اونجوری که آقا دوست داشتن زندگی کردم؟
    واقعا اینجوری نیست
    آدم هرچقد که رعایت میکنه تازه میبینه چقد عقبه
    اینهمه روایات مختلف تو زمینه های مختلف زندگیمون داریم آدم وقتی اینارو میخونه تازه میبینه همش اونجوری که "نباید" داره زندگی میکنه
    واقعا اینجوری
    و ازینکه همش احساس مسکنه آقا هرلحظه,هرلحظه دارن همه کارامونو میبینن واقعا آدم دلش می خواد آب شه بره تو زمین
    یذره واسه هم دعا کنیم
    دعا کنیم که خدا کمکمون کنه یجوری زندگی کنیم که یذره کمتر شرمنده بایم
    مینای عزیزم از نظر زیبایی که دادی ممنونم
    من هم با تو موافقم واقعا این آمادگی درونی ماست که مهمه و علامت های بیرونی ظهور اتفاقا به ما یادآوری می کنه که بجنب! حواست باشه! اگه ظهور کردند و دست خالی باشی... بجنب!
    از اینکه سرزدی و انتقاد بجایی که داشتی بازم ممنونم! یاعلی

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی