جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

جای خالی من

نه به خاک در بسودم؛ نه به سنگش آزمودم...... به کجا برم سری را ؛ که نکرده ام فدایت؟!

قلبی الیک من الاشواق محترق..
ودمع عینی من الاماق مندفق
الشوق یحرقنی والدمع یغرقنی
فهل رایت غریقا وهو محترق..!

اینجا ؛ آن جای خالی ای نیست که سر در کلبه درویشی ام نوشته ام...اینجا ؛ جاییست که می نویسم تا بفهمم که چه شد که جای من ؛ آنجا (فی مقعد صدق عند ملیک مقتدر...) خالی شد!
می نویسم که چقدر جاهای زیادی جای من خالی بود و کسی نفهمید...اما جایی که خدا گفت بیا اینجا جایت خالیست...نرفتم!
یاعلی

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

کودکانه

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۰۴ ب.ظ

تو پاک ترین؛ معصومترین؛ لطیف ترین و ظریف ترین بنده خدایی و مسلم است که خداوندگار به خاطر وجود توست که بر ما رحمت می آورد... من اگر گنهکار و رو سیاهم به واسطه تو؛ به واسطه نگهداری از توست که می شوم محبوب خداوند (ان شاالله)!

این تویی که صفحه وجودت ذره ای لک و سیاهی به خود ندیده است... خنده هایت بهشتی است... گریه هایت عبادت است و ذکر.

وه که تو تا چه اندازه پاک و معصومی! به خاطر وجودت هر اندازه سجده شکر به جا بیاورم کم است! باید که تا ابد شاکر بود. باید.

من نیز روزی چون تو بودم. همین اندازه پاک و معصوم اما دنیا و روزگار بسیار پر فراز و نشیب تر از آن است که حتی در فکر پاک و ساده تو بگنجد کودک من! باید که مراقب باشی!

هنوز راه زیادی پیش رو داری که 

باید تهمتنانه گذشت از هزار خوان

هرخوانش اژدهای سیاه هزارسر


  • درویش بی ریش!

دیدگاه (۳)

  • چاقو کش پشیمون
  • اول شدم!
    پاسخ:
    یه روزی میاد ک اول و آخر میشی! من اون روزو می بینم!

    لذت بی مانندی تجربه میکنی...
    ان شاا... سرباز امام زمانتان در پناه خود حضرت باشد...
    تسلیت مادر برگوار...
    http://meysammotiee.ir/media/494
    التماس دعا...
    پاسخ:
    ان شاالله
    ممنون بابت آدرس !!
    من اومدم چند روز پیش و نظری دادم!پس کوش؟!

    فدای آن معصویت ات سیده خانم...
    پاسخ:
    قدمتون سر چشم! خدا نکنه!
     چمیدونم والا ! من نظری رو پاک نکردم!

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی